Pandemide en çok onların satışı arttı

Pandemi tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını nasıl değiştirdi? “Yeni normal” ile birlikte hangi trendler öne çıkıyor? Özellikle e-ticarette en çok büyüyen kategoriler neler? İşte e-ticarette yüzde 89'luk büyümenin yaşandığı ve "sıcak içecek" kategorisinin öne çıktığı NielsenIQ Türkiye’nin araştırmasında yer alan dikkat çekici sonuçlar...

Pandemide en çok onların satışı arttı
Pandemi tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını nasıl değiştirdi? “Yeni normal” ile birlikte hangi trendler öne çıkıyor? Özellikle e-ticarette en çok büyüyen kategoriler neler? İşte e-ticarette yüzde 89Pandemi tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını nasıl değiştirdi? “Yeni normal” ile birlikte hangi trendler öne çıkıyor? Özellikle e-ticarette en çok büyüyen kategoriler neler? İşte e-ticarette yüzde 89'luk büyümenin yaşandığı ve "sıcak içecek" kategorisinin öne çıktığı NielsenIQ Türkiye’nin araştırmasında yer alan dikkat çekici sonuçlar...